DLA RODZICA

E-dziennik
Instrukcja logowania
Dostęp do naszego e-dziennika jest dla Ciebie bezpłatny – niezależnie, czy korzystasz z niego w szkole, czy w domu.
Jak otrzymać dostęp do e-dziennika UONET+?
Warunkiem otrzymania dostępu do dziennika elektronicznego jest wprowadzenie do e-dziennika Twojego adresu e-mail. W zależności od wewnętrznych ustaleń szkoły zajmuje się tym sekretarka lub wychowawca klasy.

Sekretarka lub wychowawca (np. na wywiadówce) przekaże Ci adres dziennika elektronicznego, np. https://uonetplus.vulcan.net.pl/[nazwa samorządu]. Wpisz go w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu.
Kliknij link „Załóż konto”, a następnie wpisz adres e-mail, który podałeś wychowawcy.
Zaznacz opcję „Nie jestem robotem”, a następnie kliknij przycisk „Wyślij wiadomość”. Jeśli po kliknięciu opcji „Nie jestem robotem” rozwinie się okienko weryfikacji, wykonaj polecane czynności (np. przepisz kod z obrazka) i kliknij przycisk „Zweryfikuj”.

Zapoznaj się z treścią komunikatu wyświetlonego na stronie „Podsumowanie operacji”.

Sprawdź skrzynkę swojej poczty elektronicznej. Przeczytaj wiadomość i kliknij link podany w treści, aby nadać hasło.

W oknie „Aktywacja konta” w polach „Nowe hasło” oraz „Powtórz nowe hasło” wprowadź swoje hasło, stosując się do podpowiadanych wymagań. Zaznacz opcję „Nie jestem robotem” i kliknij przycisk „Ustaw nowe hasło”.

Wyświetli się strona „Podsumowanie operacji” z komunikatem o zmianie hasła.

Od tego momentu możesz logować się do systemu, korzystając z adresu e-mail i ustalonego przez siebie hasła.